Einhell servis
V Einhellu smo vedno pozorni na visoko kakovost in varnost naših naprav, vendar je možno, da kljub dobremu nadzoru pride do okvare. Da lahko čim hitreje nadaljujete s svojimi projekti v delavnici in na vrtu, vas podpiramo povsod, kjer lahko.
Reklamacije v primeru uveljavljanja garancije
Če v garancijskem roku na napravi opazite napako, lahko artikel reklamirate. Takrat nam lahko sporočite in artikel prevzamemo na servis na vašem domačem naslovu. Za vse veljavne zahtevke v garancijskem roku* je naša storitev popolnoma brezplačna in vključuje vse stroške, povezane s prevzemom, povratno dostavo, popravilo in stroške zamenjave.
Servis naprav izven garancijskega roka
Nudimo tudi storitve popravila in prevoza naprav, ki niso več v garancijskem roku. Po pregledu artikla boste prejeli vnaprejšnjo oceno stroškov popravila vaše naprave. Zaračunali vam bomo stroške prevzema ali pošiljanja skupaj s stroški popravila.
- Garancija velja le, če so izpolnjene vse zahteve v zvezi z garancijskimi pogoji.
- Poškodbe, ki nastanejo zaradi nepravilne uporabe, vključno z naključnimi poškodbami zaradi kamenja, peska ali prahu, uporabe sile ali drugih zunanjih vplivov, kot tudi pri uporabi v komercialnem okolju, niso zajete v garancijskih pogojih.
- Pridržujemo si pravico do vračila naprave, ki ste jo poslali, če po preverjanju ugotovimo, da ni napake. V tem primeru vam bomo zaračunali stroške logistike in pregleda. Servisna ekipa vas bo obvestila o tem postopku.
Koraki za servis naprave
Registrirajte se ali se prijavite kot gost
Če že imate račun MyEinhell, se preprosto prijavite s svojimi podatki za prijavo. Če pri nas še nimate uporabniškega računa, se lahko registrirate zdaj ali preprosto prijavite pritožbo pri nas kot gost.
Oddajte servisno zahtevo
Če želite zahtevati servis naprave, morate izpolniti obrazec s svojimi osebnimi podatki. Identificirajte napravo za servis s serijsko številko ali številko artikla v našem sistemu in jo registrirajte v svoji zahtevi. Nato vnesite dodatne podatke o ceni in datumu nakupa ter opišite težavo, za katero oddajate servisno zahtevo.
Pošiljanje naprave
Po registraciji zapakirajte napravo in jo pošljite v naš servisni center. Lahko se dogovorimo tudi za prevzem naprave na vašem domačem naslovu po našem ceniku dostave. Obveščali vas bomo o statusu vaše storitvene zahteve.
Telefon
Če imate kakršna koli vprašanja o izdelkih ali tehnične težave, se obrnite na našo servisno službo.
Kontakt: +386 (0) 18 888 604
PON - PET: 8:00 - 16:00 h